kärlek på flaska

 
Hej alla fina! 
 
Måste bara älska vs body mists, dom luktar så gott att man bara vill äta upp dom haha!
 
Nu var det riktigt längesen jag bloggade, nästan tre månader sen! Har hänt otroligt mycket under den tiden, haft nästan alla nationella prov i skolan, centralshow, födelsedag, och massor annat! Men jag har inte kunnat bloggat något eftersom datorn gick i sönder och har ingen annan att blogga på. Men pappa fixade sin jobbdator som jag kunde få ha tills jag får min nya! Jag får hålla ut en månad till så blir den min. Vilken jag får kommer ni få se då, haha! Den gamla bara stängdes av när jag höll på med den och sedan gick det inte att starta den igen så alla bilder och sånt är borta, vilket är väldigt tråkigt. 
 
Jag kommer uppdatera bloggen lite då och då, inte så ofta men några inlägg i veckan iallafall! Ska visa alla mina presenter och saker jag köpt under tiden jag inte bloggat, har fakiskt känts lite tomt men ändå skönt för att inte ha en press att blogga, om ni fattar haha! Så efter det här blir det bättring med bloggningen men ändå inte varje dag, mer när jag känner för det. Men nu ska jag sluta babbla och kika lite på ideer till ny bloggdesign, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show