Ray Ray's

 
Åh helt kära i mina Ray Ban's! Fick dom för någon dag sen, passa bra för mina andra solglasögon gick sönder och har alltid velat ha Ray Ban's så är super glad!
 
I lördags sov jag hos Alva och det va kuligt! Vi åkte till Lovisa och badade och lite så. Sen spelade vi fotbolls krocket vilket va super kul ända fram tills jag trampa på en spik.. Haha hur lyckas jag? Men nu mår fossingen bättre som tur är.
 
På torsdag åker jag till Göteborg och sen på söndag åker jag till Hunnebostrand och kommer hem på torsdag så jag är borta toltalt en hel vecka och jag vet verkligen inte hur jag ska göra med bloggningen, antingen slänger jag in tidsinställda inlägg eller låter bloggen stå tom, me lite tråkigt med inget, jaja hoppas ni orkade läsa den långa texten hehe, kramis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show