the grass is always greener on the other side

 
Hej på er!
 
Haft fullt upp idag känner jag, började kl 10 och hade muntligt spanska test. Sen hade jag min muntliga del i engelska nationella, dock så gick det inte så bra som jag ville, men men. Sen när jag kom hem satte jag mig direkt med fysiken som är imorgon och det känns ändå rätt så bra! Nu ska jag skriva klart min teknik uppgift och sen en reflektion, sedan är allting helt klart!! Skulle visa tröjorna men hann verkligen inte med det idag, så dom kommer upp imorgon! Kramis

Kommentarer
Elin

Skulle du kunna göra en design till mig? Har ingen kunnighet i det.. haha ;)

Svar: Ja visst! Säg bara till hur du vill ha den!:D
Matilda Jansson

2013-06-02 | 10:30:36
Hemsida: http://cawu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show