Snapple

Ni som inte prövat snapple måste göra det, godaste drycken!!
 
Idag hade vi skolkort och jag tror inte det gick alls bra, blev så himla stel så det blev väl något sne fult leende haha. Men men får se när det kommer hur det blev. 
 
Vid 6 tiden kommer Alisia och hennes mamma hit och vi ska mysa och äta god mat och ha det trevligt. Så innan det ska jag va klar med alla mina läxor som ska göras, svenska, engelska, naturkunskap och lite matte. Lika bra att sätta igång redan nu. Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Alischia

Åh va fin outfit perfekt till fatet :-)

2013-09-25 | 16:38:21
felicia

gott :) och snapple är god :D

2013-09-25 | 21:24:35
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show