Tio saker om mig

 
Jag har svårt för att bli brun
Har alltid velat vara vig
Jag är sämst på att plugga, kan sitta högst i tio minuter haha...
Jag åker till New York om 11 dagar
Har börjat älskat katter 
När jag va liten var jag bra på att spara, nu slösar jag pengar direkt när jag fått dom hehe
Jag tycker inte om att prata i telefon
Spenderar hellre pengar på smink än kläder
Älskar att lyssna på covers
Skulle verkligen vilja åka tillbaka till Gran Canaria!

Saturday

 
Ska snart ner på stan med Alva för att se om jag hittar några julklappar och en vit tröja. Jag vill verkligen ha någon fin nyårs klänning också men hittar ingen. Så det ska jag nog kolla på idag också. Men nu måste jag skynda mig till Alva, så ha en bra dag! Kram
 

Lite mer vintrig design

 
Tyckte inte min gamla design passade så bra nu när det är vinter så bytte header och lite bilder. Fixade även snöflingor som faller ned. Jag tycker det blev mycket mer passande nu när det är snö och kallt ute, vad tycker ni?

MILEY CYRUS 30 MAJ

HERREGUD!!! Den 30e maj ska jag till Stockhom för att se Miley Cyrus live i Globen, kan verkligen inte fatta det, har alltid varit en dröm att se henne och nu äntligen slår den in haha! Har alltid älskat Miley (även Hannah Montana hehe) och kommer nog alltid göra det, kan inte fatta hur glad jag är!!!

Favorites

 
Läppstift maxfactor, parfym beyonce heat rush
 

slide show