Underbart

 

20 Januari

 
Hej bloggisen, hur mår ni?
Efter skolan så gick jag ner på stan med några kompisar och vi fika och köpte present till Thea som fyller år imorgon och idag fyller Alisia år, grattis till dig min älskade! Dessutom börjar vi kvart över tio och slutar tolv imorgon, hur skönt som helst.
 
Idag flyttade jag över till mamma och när jag kom hit så såg jag att jag hade fått en ny säng! En sån 120, har velat haft det jätte länge så det va väldigt bra. Borde sätta mig och plugga lite men är så sugen på att se en film haha, jaja ni får ha en bra måndag allesammans!

New York #2

 
Idag har jag städat hela rummet och bytt till nya rena sängkläder, älskar att somna i nybäddat. Ska snart göra lite kvällsmat, tror det blir kyckling och pasta, så gott!
 
Skulle även träna lite hemma men ska även hinna duscha så tror jag gör det imorgon istället, då ska jag på cx pass. Måste börja ta tag i träningen nu igen för har tappat så mycket och inte orkat men nu ska det bli skillnad. Köpte även ett par nike pro shorts idag som jag velat haft så länge, fick även med mig en rosa vattenflaska hem, välbehövligt! 

New York

 
Hej på er, ett år sen sist, höhö ;-) Kom hem från NY fredag den tredje, planet var försenat i ca 12 timmar och allt va kaos, men till slut fick vi komma hem och det va så skönt! Det va så kul att äntligen träffa Lina och hela resan va så kul. Kommer antagligen visa vad jag köpt i senare inlägg. Hoppas ni har haft en bra jul och nyår, det hade verkligen jag!
 
Jag bloggar aldrig längre för jag använder aldrig datorn och har ingen lust heller, men får hoppas att den kommer tillbaka snart. Har även funderat på om jag ska byta blogg, för gillar verkligen inte mitt namn, men men vi får se. Hoppas ni har haft en bra måndag, kramis!
 

slide show