Nike air force



Dom här skorna köpte mamma med när hon var i USA. Har velat haft dom så himla länge men har varit slutsålt överallt eftersom dom har blivit rätt så poppis. Men jag love them! Så himla bekväma och jag älskar vita skor så. Har även kollat in Nike air max och dom är ju också grymt snygga!


Selfie

 
Hejsan!
 
Skolan idag gick faktiskt väldigt fort och slutade kvart över två. Efter skolan åkte jag och pappa för att kolla på golv, tapet, färg och sånt till mitt rum, har ju även köpt en ny säng. Längtar sååå tills jag får den!
 
Snart ska jag till Alva för att äta med hennes och min mamma, vi ska även prata om en sjukt rolig sak! Can't wait :P Men nu ska jag kolla lite på Dexter innan jag åker iväg, hej svejs!

-Makeup is a girls best friend

 
Fick det här av mamma när hon var i USA, är verkligen jättenöjd!
 
 
NARS rougen är i färgen "MATA HARI", har alltid velat ha något från NARS för tycker designen är så fin på alla deras produkter och hört att det är bra. Den var väldigt pigmenterad så man måste vara försikitg så man inte tar för mycket haha, och den håller väldigt länge så är supernöjd.
 
Stila i "metallic dusty rose" är en ögonskugga som är liksom i folie och är glittrig. Jag såg den i en sminkvideo och tyckte den verkade cool! Men har inte riktigt gjort en sminkning än så har inte hunnit prövat den. Tror den kommer vara jättefin, färgen på bilden visar sig inte alls bra för den är liksom silvrig rosa och på bilden ser den guldig ut, men det är den inte. 
 

Lördag

 
Några bilder jag tog på Alisia för någon vecka sen. Hade totalt glömt bort att jag hade dom så började redigera, gjorde bara en liten grundredigering för tyckte det blev kelt okej ändå. Vad tycker ni?
 
Idag ska jag inte göra något, eller ska ta dagen som den kommer och har inte nåt planerat och det är så skönt! Brukar alltid ha nåt planerat och då stressar jag upp mig hela tiden och allt blir bara jobbigt haha. Ska nog redigera lite mer bilder så kanske nåt kommer upp ikväll, ha det bra fina ni! :)

slide show