Du försökte liksom aldrig ta steget längre så jag antar att jag tröttnade? Och när du väl försökte så var det försent, jag var redan borta.

 

5 dagar

 
Fem skoladagar kvar innan lov. Idag va typ den jobbigaste dagen på länge, hade redovisning i ett temaarbete som gick dåligt och sen matte prov som gick ännu sämre. Sen hela dagen har jag varit jätte trött, men lyckades ändå städa rummet som verkligen behövdes. Ska kolla på ett avsnitt av breaking bad, rekommenderar verkligen att se det, sjukt bra! Fast har snart sett alla avsnitt vilket är synd.
 
Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på flera dagar, men har verkligen ingen lust längre så det får bli när det blir helt enkelt. Ska iallafall fixa några inlägg medan jag är utomlands. Ha det bra så länge, kram!

Nike free run

 
Dör vad snygga dom är! Ska endast gå till gymmet för att ha dom, haha nejdå.
Idag har jag fixat pass till resan som är om 10 dagar wiho! Haha, kommer bli så himla skönt! 
Min mage kurrar sönder så väntar på mat, pizzabullar, åh så gott och sjukt längesen. Sedan till efterrätt blir det chokladpannacotta. Helt ok onsdag ändå! Haha ha det bra kramen 
 

I got two letters for you

 
Är så otroligt trött nu och vill hoppa i säng men måste plugga. Har prov imorgon och inte övat ett skit, haha bra där! Har för övrigt tränat efter skolan med Thea och sen tog jag en lång dusch, hur skönt som helst. Imorgon har vi bad i skolan också vilket jag inte alls är taggad för, usch vilken jobbig vecka haha. Ska nog gå och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och sova, haha kramis!

Dear monday, I want to break up

 
Plugg plugg plugg och mera plugg. Så kommer min måndag att se ut, har nämligen prov på onsdag i samhällskunskap. Men ska även hinna åka ner på stan och köpa ett par nya skor, vill jätte gärna ha några Nike free run, men får se vad det blir. Hoppas ni har en bättre måndag än jag iallafall. Kram!
 
 

Bloggpaus

 
Hejsan det va längesen! Har haft en liten bloggpaus kan man säga. Har haft otroligt mycket plugg och annat som kommit ivägen. Det va även marten förra veckan vilket va sjukt kul! Det enda jag köpte va en munk men åkte massor av karuseller haha. Har även skaffat gymkort, äntligen! Så idag består dagen av plugg och träna. Ha en bra söndag!

slide show