I have loved you for a thousand years

 
Hej!
 
Igår orkade jag verkligen inte blogga men la iallafal in en bild, haha. La upp den på we heart it och 327 pers (om man ska vara exakt haha) har heartat den!!! Sjukt glad :D
 
Aja iallafall så har jag pluggat matte idag, och sen ska jag plugga lite so. Men nu ska jag duscha, ha det bra kram!
 

.


new top

 
Nikon D5100 | 50mm F/1.8 | Topp från bikbok

Den tredje mars

 
Här är sakerna jag köpte igår, förutom tröjan som jag visar sen. Shampoot luktar så himla gott och är jätte bra! Har ju en olja från morroccan oil och den luktar också super gott. Jag skulle köpa en foundation från make up store men den jag skulle ha var slut, men jag köpte en foundation pensel ändå för alltid bra att ha, haha. 
 
Idag ska jag plugga lite so och matte, sen får jag väl se vad som händer. Ni får ha det så bra! 

Always wear a happy smile even when you're broken

 
Nikon D5100 | 50mm F/1.8 
 

Lite bilder som jag fotade med Elin häromdagen, lägger upp några på henne någon dag. Kram!
 

Fulufjället #1

 
Hejsan!
 
Idag har jag varit i Karlstad och shoppat med mina vänner. Köpte med mig en tröja och smink och lite nödvändigt, tänkte visa imorgon vad jag köpte!
 
På måndag är det ju skola igen och skulle inte sitta fel med ännu en vecka sportlov, längtar redan sjukt mycket till påsklovet. Ska åka till göteborg och shoppa med Alisia några dagar där då. Sen i maj ska vi ju till Stockholm och se på One direction! Kommer bli asgrymt!
 
Men nu ska jag se på pll och äta lite hallon, ha det bra!
 

to far away, but still so near

 
Hej på er!
 
Har inte kunnat blogga för att datorn är i sönder, men pappa har fixat den som tur är.
 
Ska lägga upp lite bilder från fjällen senare när jag har redigerat bilderna och så. Det var jättefint väder och verkligen jätteskönt att vara ute, fick lite fräknar i ansiktet också, haha. Tonade håret igår också för att håret blektes och färgen gick ur väldigt mycket där borta, inte så jätte stor skillnad men ändå lite.
 
Senare ska jag vara med Alva och Thea och vi hittar nog på något roligt, ni får ha det så bra kram!

slide show