Härliga söndag

 
Söndag. Och sportlov. En hel vecka med ledighet, skönt! Men såklart kommer man inte undan med pluggningen ändå. Ska hinna läsa två böcker under lovet och även göra lite samhällskunskap, inte lika skönt men men. Ska inte göra speciellt mycket under veckan förutom på tisdag då vi ska ha tjejkväll, längtar otroligt mycket! Sen ska jag och Alisia nog åka skidor någon dag, inte åkt det på jätte länge så får se hur det kommer att gå haha. 
 
Men nu ska jag äta lite lunch och sen dra och träna med Thea, ha en bra dag!
 

Naked 2

 
Min älskade naked 2. Den är så himla bra och färgerna är så fina. Köpte den på sephora när jag var i New York och måste nog säga att den va det bästa köpet jag gjorde där. Fick även med en lip plumper som är också fin men den är så obehaglig att ha på läpparna eftersom det sticks haha. Ska försöka lägga upp allt smink jag köpte i usa men har inte haft tid att fota eftersom haft så mycket med skolan och inte haft med kameran till mamma osv. Men nu har vi sportlov (äntligen!) så borde nog kunna ta mig tid till att fota lite på alla saker jag köpte. Kram!

11 februari

 
Hej på er!
Stannade hemma från skolan idag för jag vaknade med feber, svullen hals och dunkande huvudvärk. Kände mig redan lite sjuk igår och eftersom nästan alla mina vänner också är sjuka så kom det inte som en chock.
Vill verkligen inte vara sjuk på alla  dag som förra året eftersom jag faktiskt har någon att fira denna dagen med iår(yey!). Har ni någon att fira med? Hoppas iallafall att även de som inte har någon att fira med får en toppendag ändå och att man kan ju alltid fira dagen med sin familj och vänner! Kram på er 

slide show