Student

 
Hej på er!
 
Idag har jag jobbat och städat förfullt, rensat ogräs på trädgården och ommöblerat mitt rum. Det enda jag har kvar att byta sängkläder, mysigaste som finns med nybäddat. 
 
Som ni kanske har sett så har jag bytt header och profilbild, fixade även en boglovin ikon. Så om ni vill kan ni börja följa mig på bloglovin. Bloggar mer imorgon, kram! ♥

5 saker

 
1. Jag får ont i huvudet av toffs.
 
2. Om jag är hungrig så blir jag väldigt sur.
 
3. Jag älskar fryst godis, haha.
 
4. Jag älskar att sminka och köpa smink!
 
5. Jag måste ta minst 10 bilder för att bli bra på en.
 
 
 

Ysl

 
Yves Saint Laurent - rouge volupte shine - nr 15
 

Helt kär i det! Så otroligt fint och håller länge på läpparna, otroligt nöjd över köpet. 
 
Idag har jag städat och bara tagit det lugnt, skönt. Sitter just nu och kollar på Peter Pan och väntar på grillat, mumsigt! Funderar på att göra om designen lite, men jag får se. Vill nog ha en liten enklare, tycker den är lite rörig. Men det kanske bara jag som tänker på det. Haha jaja, nu tänkte jag redigera lite bilder och sen se någon film och äta massor av jordgubbar. Ha en bra lördag allihopa!

Fredag

 
Fotade lite självporträtt förut men alla bilder blev bara dåliga och jag vet inte vad jag gjorde för miner, raderade alla förutom två, haha. Försökte redigera dom lite fint men ljuset i bilden är inte alls fint så det fick bli svartvitt. Bättre lycka nästa gång, haha.
 
Har äntligen köpt ett ysl läppstift som jag har velat ha sååå länge och i tisdags vågade jag äntligen köpa det och fick även med mig en läpp penna från make up store. Två bra köp!
 

we accept the love we think we deserve

 
Nikon D5100 | 50mm f/1.8 | silvrig reflexskärm | Alisia Einer

She is not me

 
Photoshop har slutat att fungera så kan inte redigera några bilder, så himla typiskt...Tog massor igår på balen och alla va otroligt fina! 
 
Idag har jag verkligen inte gjort något, så himla skönt men ändå uttråkande, haha. Imorgon ska jag och kolla på fotboll och ta lite bilder på Alva som spelar, nu ska jag tvätta bort sminket och sen äta godis, bra lördag kväll!
 
 
 
 

Sommarlov

 
Hejsan!
 
Har haft fullt upp denna veckan, sista veckan i skolan, bal, student och skolavslutning.
i tisdags så hade vi bal, alla va otroligt fina! Det var jätte kul att göra sig ordning och fixa sig innan. Dansade nästan hela kvällen så man fick kramp i benen, haha. Igår tog min syster studenten så vi firade henne, sen så va jag med kompisar och hade askul, bästa kvällen! Så himla otroligt skit glad att det är sommarlov nu! Den här sommaren ska bli den bästa, ska äta jordgubbar hela dagarna lång och bara njuta av att det inte är skola. Ni får ha det bra, kram!

wierd faces

 
Haha vet inte riktigt vad jag gör för konstiga ansikts uttryck.
 
Skriver ett tidsinställt inlägg just nu och antar att vi är framme, haha. Imorgon ska jag shoppa som en galning, nejdå men ska iallafall köpa ett par nya träningsskor som jag kan ha inomhus, vill verkligen ha några Nike free. Vill gärna ha ett par rosa hantlar också, skulle va så sött. 

Göteborg

 
Nu väntar en fyra timmars lång bil resa till Gbg med Thea. Vi åker runt kl fem ungefär, ska bli så kul! Måste tvätta lite saker och sedan packa. Kommer göra tidsinställda inlägg så det inte blir helt tomt som det har varit. Ha en bra helg, Det tänker jag ha!

JEFFREY CAMPBELL

 
Helt galet amazing sjukt underbart snygga. Älskar dom!

Alla har väl fallit någon gång i trans

 
 Hej på er!
 
Har verkligen varit så fint väder här, så otroligt skönt. Känns som det redan är sommarlov, bara tre riktiga skoldagar kvar och sen är vi ju lediga för det är national dagen på torsdag. Sen är balen kvar och skolavslutningen, kommer verkligen sakna klassen men ändå så sjukt skönt att sluta. 
 
Igår va jag i Karlstad med Alisia och köpte lite grejer, en svart långklänning och Jeffrey Campbell och lite annat. Älskar jeffreysarna, ska lägga upp bilder på dom sen och bilderna på tröjorna! Nu ska jag göra en god frukost och njuta av det fina vädret, kram på er!

slide show