Stop be so afraid and start living instead

 
Nikon D5100 | Nikkor 50mm F/1.8 | Nikon speedlight sb-700

All along it was a fever

 
Hejsan!
 
Idag har jag varit så trött och vill bara sova, ont i huvudet också... Men nu ska jag sätta mig och plugga lite so för har prov imorgon. Som ni nog vet är det fredag imorgon och det ska bli så skönt plus att vi har bara två lektioner! Så himla skönt och sen är det sportlov, kan inte bli bättre.
 
Men nu ska jag äta lite hallon och börja plugga, vi hörs!

Every one want's perfect, but what is that?

 
Nikon D5100 | Nikkor 50mm F/1.8 | Nikon Speedlight sb-700

selfies

 
Världens brusigaste bilder, haha.
 
Har missat så mycket i skolan känns det som, oförberett prov och allt. Har pluggat hela dagen idag, eller iallafall försökt haha! Men ska plugga vidare nu, hörs imorgon!

sometimes i feel lost


Loves me, loves me not

 
Prövade göra en action i photoshop, så det är samma redigering på bilderna. Vet inte om det blev en sån bra effekt men alltid kul att pröva. Vet verkligen inte vad jag ska göra idag, slappa som vanlig, typ det enda jag gör hahha. Ska iallafall se på melodifestivalen ikväll, får hoppas att det blir någon bra låt med.
 
Har redan tröttnat på designen, vill ha en färg gladare och mer färgiga bilder. En ny header kanske? Aja får se, men ni får ha det så bra!

The best dreams happens when you're awake

 
Godnatt på er & dröm sött!

Baby I'm your national athem

 
Hejsan!
 
Har suttit i ungefär en timme och gjort den här och äntligen är den klar haha!
 
Idag var jag hemma från skolan också för en liten vilo dag, har varit sjuk sen söndags. Jaja, men tur så har vi inte så mycket i skolan nu och så har vi bara en skolvecka kvar innan sportlovet! Längtar som bara den. Vi ska till fulefjället i Norge, haha roligt namn! Ska vara borta i fyradagar och det kommer bli jättekul!
 
Vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll, men nu ska jag göra lite fruktsallad och mumsa på. Ni får ha det så bra!
 

Happy valentine's day

 
Glad alla hjärtan's dag på er sötisar! Hoppas ni får en underbar dag med pojk-flick vänner men även med era nära och kära!
 
Jag kommer tillbringa min dag med choklad och gelehjärtan, helt själv eftersom jag är sjuk. Annars skulle jag till Lovisa och bytt present med henne. Jaja, det får vi göra någon annan dag. Snart kommer pappa med sallad och bröd som tur är för jag är så hungrig. Ha det bra, kram på er!
 

Bokeh

 
Haha, visst är den jobbig? 
 
Har tagit lite bokeh bilder och bestämde mig för att pröva att göra en gif, jätte kul och enkelt!
 
Tänkte också visa hur jag har gjort hjärtbokeh bilderna, så det kommer upp sen!

Semmeldagen

 
Semmeldagen var ju igår, fanns en sparad till mig som tur va! Jag har aldrig gillat semlor så mycket men nu är det verkligen asgott! Ju mer jag har ätit desto mer börjar jag gilla det.
 
Idag mår jag mycket bättre, vet inte om jag har feber längre men är väldigt förkyld fortfarande. Stannar nog hemma imorgon med.
 
Sen tänkte jag fota lite bokeh, väldigt kul! Men nu ska jag äta min goda semla, Kram på er !

vinterbilder

 
Tre favoriter från vintern, så fint med frost och ljuset. Men nu ska jag sova, godnatt!

listen to your heart, not your head

 
Kollade igenom album på datorn från i våras och hittade lite bilder man kunde redigera. Kommer nog sitta och göra det ett litet tag, haha. 
 
Blev ett väldigt kort inlägg men bättre än inget. Vi hörs, kram! ♥

sjuk

 
Hej på er!
 
Bloggade inte igår för jag somnade vid åtta och mådde jätte dåligt, så jag stannade hemma idag. Kommer nog göra det imorgon också. Har ingen ork att skriva mer för mår inte så bra. Ha det bra på er kramis!

Wienerbröd

 
Nu är designen helt klar, vad tycker ni? Jag blev väldigt nöjd faktiskt, haha. 
 
Har verkligen ingen ork att göra något, har så ont i halsen och huvudet. Nu tänkte jag sätta på en film och bara mysa. Jag bloggar mer sen, kramis!

slide show