Bildbomb från sommaren 2013

 
Blev just så otroligt gimla glad när jag insåg att jag har endast 5 dagar kvar i skolan!!! Fast det enda dåliga är att jag har så otroligt mycket att lämna in innan detta skolår är slut.
 
Helt sjukt vad detta året har gått fort. Kommer ihåg förra året när vi stod där och gick ut nian och min syster tog studenten. Snart har hon varit borta i ett år i USA, så fort tiden går. Lite mindre än två veckor jag kommer få träffa henne igen, längtar! 
 
Ska försöka plugga lite nu så jag inte tar allt i sista stund som jag alltid gör... ha det så bra så hörs vi, kram!

Lär dig livets gåta. Älska, glömma och förlåta

 
Måndag igen, regn igen, plugga igen.
 
Har varit samma tråkiga väder i mer än en vecka nu och är så trött på det, vill ha sol och värme.
Idag så ska jag plugga på naturkunskap som är tills på fredag, har världens största prov känns det som... Har faktiskt inte alls lust att plugga, vill sova, kolla serier och massa annat. Ska snart packa lite för idag åker jag till mamma som vanligt. Känner redan hur jobbig denna veckan kommer bli. På onsdag så har vi heldag med nationella i engelska vilket jag heller inte ser fram emot men det enda som är bra med det är att man inte behöver plugga lol. Vi hörs, kram!

New York


Hej hej på er! 
Är just nu hos Thea och bara tar det lugnt hos henne. Idag slutade vi kvart i tio för vi hade svenska nationella efter det gick vi och åt Thai mat och sedan tränade vi. Är helt slut efter träningen för det var så längesen jag tränade haha. 

Om 26 dagar så åker jag och Alva till USA för att hälsa på Lina!! Är så taggad! Sen ska även min mamma hennes mamma bror och kusin med. Så det blir super kul! Ni får ha det så bra så hörs vi kram:)

Ett paket




Har precis kommit hem till mamma som samma vanliga måndag. När jag kom hem så såg jag ett paket på skrivbordet och undrade vad tusan kan detta vara? Jo, det va tydligen ett paket från "Lush" med massa olika tvålar i. Dom luktar otroligt gott men tyvärr var det inte till mig haha, utan till min mamma från min syster! 

Imorgon har vi friluftsdag hela dagen vilket jag inte alls är taggad på och det skulle regna vilket gör saken ännu sämre. Men men man får väl se det på den ljusa sidan haha. Ha en bra måndag så hörs vi, kram! 

slide show