Och imorgon är en ny dag precis som alla andra

 
Godmorgon!
 
Va uppe med tuppen idag för att jag skulle gå till tandläkaren, första dagen på sommarlovet jag är vaken så här tidigt haha, men jag är inte så trött nu faktiskt.
 
Sitter och fixar lite med Linas design som måste bli klar innan söndag, för på måndag åker hon till NY! Hon ska vara au pair i ett år, tror det kommer va otroligt spännande men för mig kommer det va så tomt :(
 
Sen ska jag till Thea och vi kommer antagligen göra något roligt som vanligt! Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer
kajsa

jag beehöver verkligen hjälp med att bestämma vilken jag ska köpa! Eftersom du verkar ha bra smak och stil så kommentera gärna vilken du tycker är finast!!

2013-08-14 | 11:14:50
Hemsida: http://kajsaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show