Vill bara spola tillbaka allt och börja om från nytt.

 
Kommer ihåg exakta känslorna den här dagen jag tog bilderna. Hade precis haft skolavslutning och skyndade mig att ta några snabba kort innan vi skulle till Lina's student. Hela dagen va så otroligt perfekt, jag va så lycklig och hade hela sommarlovet framför mig. Tio veckor med frihet. Hela mitt sommarlov har varit så otroligt bra, precis som jag ville. 
 
Imorgon börjar jag 9 och slutar 12, hur skönt! Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men är riktigt sugen på att ta några självporträtt, skulle vilja ha ett perfekt ställe i skogen och massa bokeh i bakgrunden, haha jaja får se hur det blir. Nu ska jag göra mig ordning för sängen, så godnatt på er alla!
 

Kommentarer
Cilla

Jättefin blogg! Kram

2013-08-23 | 18:18:34
Hemsida: http://fashionandphotos.blogg.se
Elin (Fotoblogg)

Fina bilder, älskar korta dagar på skolan! :)

2013-08-23 | 19:36:25
Hemsida: http://eli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show