Nästan klar

 
Hejsan!
 
Nu är jag snart klar med designen, det kommer va ett bildspel i hörnet som ni ser. Jag är inte riktigt klar med den ska fixa lite saker först. Men jag är väldigt nöjd! Började i onsdags eller någon dag med den, men då krånglade kodmallen så fick göra om allt igår, satt uppe nästan till fyra för jag inte kunde sova, haha! Men det är väldigt kul.
 
Vaknade med att jag nästan inte kunde andas för jag är så förkyld och jag vet inte om jag har feber, men tror nästan det. Jag som ville ut och fota, aja får bli någon annan dag. Nu ska jag gå och äta och sen vet jag inte vad jag ska göra. Kram på er!

Kommentarer
Alva

Jag tror jag också börjar bli sjuk! Hade världens huvudvärk igår :(

Svar: din mamma smittade oss haha :(
Matilda Jansson

2013-02-10 | 14:52:44
Hemsida: http://alvasjobergg.devote.se
Elin

Designen är superfin! Har du gjort den själv? :)
Skulle vara grymt glad om du hjälpte mig med en design, haha ♥

Svar: Ja det har jag! tack! Och jag kan jättegärna hjälpa dig om du säger vad du vill ha haha!:)
Matilda Jansson

2013-02-17 | 19:55:27
Hemsida: http://cawu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show