Somewhere beyond the sea

 
Hej på er!
Min bloggning har varit sämst så förlåt! Men som ni kanske har märkt så blev det inte Göteborg , av olika anledningar. Hörde att det va översvämning där borta så kanske lite tur att vi inte åkte dit ändå...
 
Dom senaste dagarna har jag badat förfullt, träffat Alisia som varit borta i Irland, fick även en liten present, eller fler faktikst hihi! Jag har badat hos mina kusiners sommarstuga oh igår va det hela 26 grader i vattnet!!! Så vi måste ha badat i mer än en timme , måste älska sommaren!
 
Men somsagt så åker jag till Hunnebostrand imorgon och det ska bli super härligt, hoppas på bra väder. Har även gjort tidsinställda inlägg så det blir nog bra. Hoppas ni har det lika bra som jag och ta vara på dom sista dagarna av sommarlovet, kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show