Busy weak

 
Hej hej på er!
Har haft mycket denna veckan att göra och har inte haft någon dator alls för pappa tog med den till Norge. Därför har jag inte bloggat något! 
 
Så denna vecka har jag klippt mig, varit på studieresa, pluggat och varit med kompisar. Idag efter skolan åkte jag, pappa och Alva till Karlstad för att kolla på dator till mig eftersom jag inte har någon och verkligen behöver en. Så fick med mig en som jag verkligen velat haft länge så ska ta kort på den och visa imorgon, fick även med mig en rosa blus från lager157, super sweet! 
 
Idag fick jag hem mitt paket från hollister som jag skickade efter i söndags, det gick väldigt fort för skickade från USA och det tog inte mer än en vecka och allt passade vilket va bra! Fick också min efterlängtade mobil idag som varit på lagning men fick istället en helt ny så är super glaaader! 
 
Just nu är jag med Alva och gör nästan ingenting men har kul ändå haha, vi åt god mat förut och nu sitter vi och gottar oss med ostbågar. Hoppas någon orkade läsa mitt långa inlägg haha, kramis!
 
 
 

Kommentarer
ebba

Hej fin blogg du har och allt bra? Kika gärna in på min blogg

2013-09-21 | 11:12:23
Hemsida: http://ebbabomaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show