Daylight

 
Hej hej!
 
Min helg har varit jätte bra och har inte haft någon lust att blogga som ni kanske märkt. I fredags följde jag med Alva hem efter skolan och sen kom Thea och Lovisa och vi åt god mat och såg på kick ass, den va faktiskt inte så bra som jag trodde den skulle va. Igår kväll åkte vi till Tilda och hade mysigt med tjejerna. Vi åt tacos och såg skräckfilm, inget stort fan av det men kollade lite iallafall haha, men annars va det jätte kul.
 
Imorgon är det måndag och jag är verkligen inte taggad för skola, måste packa till mamma också vilket jag verkligen inte orkar.. Men nu ska jag ta en super lång dusch, lägga mig i soffan och se på Dexter. Ha en bra kväll kram!
 

Kommentarer
Fatma

Fina bilder! :)

2013-09-03 | 01:09:29
Hemsida: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show