One day can change your whole life

 
Hej hej! 
Hela min helg har jag spenderat med Alisia. Vi har haft jätte mys, spelat gta5 haha, ätit gott, sovit över och sett på match. Det har varit en lugn och mysig helg, väldigt längesen jag va med henne så det va kul!
 
Har precis duschat och har massor saker jag måste hinna med idag, eller jag måste inte men det borde göras iallafall haha. Jag ska städa mitt rum, göra läxor och måste läsa klart min bok (som måste va klar tills på fredag men har bara läst 70 sidor av 300... haha). Tänkte även hinna med att fixa mina naglar inför några avsnitt av Dexter. Så det kommer väl min söndag bestå av, ha det bra!
 

Kommentarer
Anonym

Hur har du photoahopat bilderna? Ascoola ju!!

2013-09-29 | 19:34:49
Therese Björkman

vad fin du är :)

2013-09-30 | 10:58:58
Hemsida: http://theresebjorkmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show