Lördag

 
Några bilder jag tog på Alisia för någon vecka sen. Hade totalt glömt bort att jag hade dom så började redigera, gjorde bara en liten grundredigering för tyckte det blev kelt okej ändå. Vad tycker ni?
 
Idag ska jag inte göra något, eller ska ta dagen som den kommer och har inte nåt planerat och det är så skönt! Brukar alltid ha nåt planerat och då stressar jag upp mig hela tiden och allt blir bara jobbigt haha. Ska nog redigera lite mer bilder så kanske nåt kommer upp ikväll, ha det bra fina ni! :)

Kommentarer
Elin

Omg Matilda!! Snälla ge tips på vad du har för bländare, ISO, tillbehör, objektiv, osv när du tar porträtt bilder!! Så himla fina! :')

2014-04-08 | 22:07:23
Hemsida: http://cawu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show