Bildbomb från sommaren 2013

 
Blev just så otroligt gimla glad när jag insåg att jag har endast 5 dagar kvar i skolan!!! Fast det enda dåliga är att jag har så otroligt mycket att lämna in innan detta skolår är slut.
 
Helt sjukt vad detta året har gått fort. Kommer ihåg förra året när vi stod där och gick ut nian och min syster tog studenten. Snart har hon varit borta i ett år i USA, så fort tiden går. Lite mindre än två veckor jag kommer få träffa henne igen, längtar! 
 
Ska försöka plugga lite nu så jag inte tar allt i sista stund som jag alltid gör... ha det så bra så hörs vi, kram!

Kommentarer
syster yster

Åååh studenten <3 nu får det allt gå snabbt så jag får se dig igen!!!

2014-05-31 | 03:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
slide show